Bel naar 0575 491836 of app naar of 0622658469

Veelgestelde vragen

Vragen over origineel Engelse Chesterfield meubelen stel je bij Delta Chesterfield. Wij werken met ervaren en kundige medewerkers welke intern zijn opgeleid. Wij hebben een eigen werkplaats en 30 jaar ervaring.

Hoe herken ik een echte chesterfield?

Een echte chesterfield moet voldoen aan een aantal specifieke kwaliteitseisen m.b.t. frame, polyether- en lederkwaliteit, de wijze van het stofferen enz. Wij kunnen je hierover in onze winkels zeer uitgebreid en eerlijk informeren.  Zo voorkom je de teleurstelling van een miskoop. Lees meer over echte chesterfield banken.

Wat zijn de voordelen van kopen bij Delta Chesterfield?

Al meer dan 30 jaar koop je vertrouwd kwaliteits chesterfields bij ons. Je krijgt altijd een uitgebreide en eerlijke voorlichting zodat je precies weet wat je koopt, en je betaalt een faire prijs voor een goed product met een uitstekende garantie. Schadeherstel en  service wordt door onze vakmensen  in eigen werkplaats uitgevoerd

 

Koopt Delta Chesterfield positieve reviews?

Nee, onze reviews zijn net als onze chesterfields 100% echt. Met gekochte reviews misleid je je klanten en dat willen wij niet.

Wat zijn de voordelen om bij Delta Chesterfield te laten repareren of renoveren?

Alle reparaties kunnen direct, snel  en in eigen beheer deskundig voor je worden uitgevoerd. Je krijgt na onderling overleg altijd vooraf een duidelijke en transparante prijsopgave zodat je precies weet wat er gaat gebeuren en hoeveel het gaat kosten. Als reparatie of renovatie niet zinvol is zullen wij dit altijd open en eerlijk met je communiceren. Het moet wel zinvol zijn.

Kan ik ook alleen kussens laten renoveren?

Jazeker. Als de bank of stoel er nog goed uit ziet maar enkel het kussen versleten is, kunnen we hier de kussentop van vervangen en eventueel een zijkant indien nodig. Met een nieuwe top kun je weer vele jaren vooruit en is dit een zinvolle en duurzame manier om de levensduur van je chesterfield aanzienlijk te verlengen. Lees hier méér hierover.

Hoe vraag ik een offerte aan voor de reparatie/renovatie van mijn bank?

Mail je  foto’s naar service@chesterfield.nl met je naam en telefoonnummer en wij nemen z.s.m.  contact met je op voor specifieke vragen/wensen met daarna  een  prijsopgave. Je kunt de foto’s ook appen naar 06 2265 8469. Bellen kan ook naar 0575 – 491836

Repareert/renoveert Delta Chesterfield alle merken Chesterfield?

Ja, maar de basiskwaliteit van de bank of stoel moet goed genoeg zijn. Het is niet zinvol om kosten te maken aan iets dat het niet waard is. Bv leer  reparaties aan  een namaakproduct met een heel slechte kwaliteit polyether is niet zinvol  en is zonde van je  geld. Wij zullen dit altijd open en eerlijk met je communiceren.

Ruilt of koopt Delta Chesterfield alle merken chesterfield in?

Wij ruilen alle originele chesterfields in  die een goede basiskwaliteit hebben, maar  geen namaak  of look a like chesterfields van slechte kwaliteit. Het is geen probleem als deze inruilchesterfields gebruikerssporen hebben,  beschadigingen of zelfs versleten kussentops al wordt de inruilprijs hierdoor wel wat minder.

Kan Delta Chesterfield mijn oude bank afvoeren?

Lukt gratis afvoer via het grofvuil of kringloop niet, dan kunnen wij je oude bank(en) afvoeren en doet dit tegen kostprijs. Wel moet dit vooraf op de koopbon worden vermeld i.v.m. beschikbare ruimte in de vrachtwagen. Lees hier meer over de kosten voor het afvoeren van uw oude bankstel

Kan leer verkleuren?

Ja, de kleur van sommige leersoorten kan onder invloed van zonlicht veranderen. Deze kleurverschillen worden niet veroorzaakt door een gebrek of onzorgvuldig proces bij het inkleuren maar zijn er om een specifiek ambachtelijk effect te creëren. Lees hier meer over de mogelijkheden.

Welke modellen kan ik online bestellen?

Alle chesterfields welke getoond worden met een winkelwagen en  op voorraad staan kunnen direct kunnen worden geleverd, zoals bv alle gebruikte occasions. Tevens onze modellen welke onder Actie staan.

Hoe onderhoud ik mijn chesterfield meubel?

Wij adviseren 4x per jaar je meubel te behandelen  met Delta  PREMIUM LEDERCREME. Insmeren met een droge, zachte doek , even laten intrekken en kort nawrijven. Dit middel trekt snel diep in de poriën van het leder en geeft zo maximale bescherming. Je kunt dit product krijgen in naturel voor het reguliere onderhoud of in kleur als je kleine beschadigingen  wilt wegwerken. Je kunt al onze onderhoudsmiddelen snel en makkelijk online bestellen maar zijn natuurlijk ook in onze winkels verkrijgbaar.

Welke garantie wordt er gegeven?

Bij nieuwe traditionele premium chesterfields ; 10 jaar op frame & constructie en 5 jaar op het leder bij normaal gebruik en correct onderhoud. Bij eigentijdse chesterfields 5 jaar op frame & constructie en 3 jaar op het leder bij normaal gebruik en correct onderhoud. Bij vintage occasions 3 jaar op frame en constructie, een half jaar op het leder waarbij de bovenkant van de zitkussens is uitgesloten. Heel goedkope oude en geleefde vintage occasions worden zonder garantie geleverd. Dit wordt altijd heel duidelijk door ons aangegeven.

Moet ik aanbetalen?

Bij aankopen in de winkel hoeft niet te worden aanbetaald. (Mag wel) Bij online aankopen wordt bij alle artikelen welke op voorraad zijn en dus direct leverbaar de volledige aankoopsom betaald waarna aflevering plaatsvindt. Wordt online maatwerk besteld dat moet worden geproduceerd en waarop dus een levertijd geldt van ca 6 weken dan wordt 30% aanbetaald bij bestellen en wordt de overige 70% betaald bij aflevering. Betalen  bij aflevering kan met de mobiele pin of contant. Wil je vooraf betalen? Dat kan ook, dan mailen wij vooraf de nota aan je door.

Hoe werkt de bezorging?

Na aankoop wordt je order doorgegeven aan onze expeditie. Deze neemt contact met je op en maakt een afspraak met je over de aflevering. Goederen op voorraad worden op korte termijn bezorgd. Moet Uw order worden geproduceerd omdat het maatwerk  is dan wordt je na binnenkomst – ca 6 weken – van de artikelen gebeld om een leveringsdatum en tijd af te spreken.

Kan ik ook afhalen of direct meenemen?

Ja, direct meenemen of afhalen  is altijd mogelijk in Epse (Deventer) en Eindhoven en beperkt in Akkrum en Assendelft. In overleg zorgen wij dat je meubel netjes verpakt voor je klaarstaat en wordt je geholpen met laden.

Wat zijn de levertijden?

Occasions, toonkamermodellen en alles met een winkelwagentje is direct leverbaar. Alle maatwerk en specials moet worden geproduceerd en aangevoerd. Dit duurt ca 6 weken.

Wanneer is de nieuwbouw in Epse/Deventer klaar?

Wat ons betreft kan dit niet snel genoeg zijn. Maar er moeten veel procedures worden doorlopen, b.v. een verplicht archeologisch onderzoek. Daarom is het lastig aan te geven wanneer alles klaar zal zijn.

Uitgelicht